zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe maak ik een communicatie-verbeterplan?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"De communicatie tussen de directie en medewerkers in mijn organisatie verloopt niet goed. Nu ben ik als leidinggevende gevraagd een communicatie-verbeterplan te maken. Hoe pak ik dat aan?"

Antwoord van Asha Kalijan
Om een concreet communicatie -verbeterplan op te zetten is een goede analyse van de huidige situatie belangrijk. Daarmee krijg je duidelijk waarom de communicatie tussen medewerker en directie niet goed is en je krijg meer zicht op wat je concreet moet verbeteren om de communicatie goed te krijgen.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10