zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Medewerkers reageren ondankbaar op nieuwe arbeidsvoorwaarden. Wat nu?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Uit gesprekken en enquêtes is gebleken dat onze medewerkers graag aanvullende arbeidsvoorwaarden willen, zoals bedrijfsfitness, stoelmassage en POP-gesprekken. Als management zijn we daar aan tegemoet gekomen, maar nu we deze zaken aanbieden wordt er geen gebruik van gemaakt met als voornaamste excuus 'tijdgebrek'. Wat moeten we hiermee? Moeten we de mindset van medewerkers veranderen?"

Antwoord van Asha Kalijan
In principe hebben jullie de verzoeken van de medewerkers serieus genomen, maar het lijkt erop dat zij jullie voorstellen niet serieus nemen. Jullie hebben onderzoek gedaan naar de behoeftes van de medewerkers door enquêtes af te nemen, gesprekken te voeren en zijn vervolgens met voorstellen gekomen. Als daar niet op wordt gereageerd dan is het mijn inziens nodig om de medewerkers daarop aan te spreken.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10