zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Het marketing-ABC voor professionele dienstverleners

Door: Michel Hoetmer
 
Menig professionele dienstverlener (professional) is begonnen met zijn onderneming nadat hij zijn baan vaarwel heeft gezegd. Wellicht speelde hij al een tijdje met dit idee, maar toen kwamen de zaken plotseling in een stroomversnelling. Soms geeft de baas het laatste zetje. In andere gevallen heeft de professional het idee dat hij het zelf allemaal beter kan. Dat hij meer voldoening uit zijn werk zal halen wanneer hij zelfstandig kan opereren. 

Menigeen zou niet aan dit avontuur beginnen zonder klanten of een leuke zak met geld. Met zo’n handig steuntje in de rug maakt de professional een goede start. Soms beginnen ze aan een klus voor hun oude werkgever en in andere gevallen komt de eerste klandizie uit het bestaande netwerk.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10