Nederland loopt achter met gebruik van kortingscode
30 november 2009 - Hoewel een gerichte actie met kortingsbonnen een effectief middel is om websitebezoekers tot een aankoop aan te zetten, loopt Nederland in Europa achter met het gebruik van kortingscodes. Overigens lijken ook consumenten huiverig te zijn. Toch kan het marketinginstrument kortingscode een bedrijf veel opleveren.
Ik vind het wel handig die kortingscodes! Ik ga er meestal ook sneller van bestellen, ik denk dat het dus handig is om deze codes te gebruiken voor winkeliers. Ik kijk zelf altijd even op www.kortingcodes.nl voordat ik iets bestel.
Ik ben het eens met de heer Vroom al ligt het er natuurlijk aan uit wiens standpunt je het bekijkt en wat een bedrijf precies wil bereiken met de kortingscodes.
Kortingscodes zijn ideaal om de laatste twijfel weg te nemen. Als de consument als het ware de beslissing heeft genomen om 'iets' te kopen, dan kan een kortingscode de consument over de streep halen om het bij JOU te kopen.
Laten we nu maar eens gaan kijken wat de nieuwe regels voor kortingscodes ons gaan brengen. Ben erg benieuwd wat het gaat betekenen voor de websites die nu de ''klik hier'' structuur gebruiken..
De kortingscodes websites maken nu toch echt een opmars. Recentelijk is actiepagina overgenomen en de verwachting is dat de grote internationale kortingssites er ook mee gaan bemoeien!