zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Nederland loopt achter met gebruik van kortingscode

30 november 2009 - Hoewel een gerichte actie met kortingsbonnen een effectief middel is om websitebezoekers tot een aankoop aan te zetten, loopt Nederland in Europa achter met het gebruik van kortingscodes. Overigens lijken ook consumenten huiverig te zijn. Toch kan het marketinginstrument kortingscode een bedrijf veel opleveren.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   8 reacties
 

 
reacties
 
Jochem Vroom  |   | 
12-12-2009
 | 
14:30 uur
Met de vuistregel betreffende 10 tot 20% korting ben ik het absoluut niet eens, de kortingen zijn juist effectief als ze zeer laag zijn.
R. Jennekens  |   | 
20-12-2009
 | 
15:20 uur
Veel winkeliers zijn huiverig om kortingscodes in te zetten omdat deze te pas- en te onpas online worden overgenomen.
Celova  |   | 
28-12-2009
 | 
15:15 uur
Ik vind het wel handig die kortingscodes! Ik ga er meestal ook sneller van bestellen, ik denk dat het dus handig is om deze codes te gebruiken voor winkeliers. Ik kijk zelf altijd even op www.kortingcodes.nl voordat ik iets bestel.
Leo Korting  |   | 
24-01-2010
 | 
07:52 uur
Toch zie je kortingscodes de laatste tijd meer op het web.
Arthur Goldman  |   | 
29-01-2010
 | 
20:38 uur
Ik ben het eens met de heer Vroom al ligt het er natuurlijk aan uit wiens standpunt je het bekijkt en wat een bedrijf precies wil bereiken met de kortingscodes.
Actie Korting  |   | 
17-05-2010
 | 
21:36 uur
Kortingscodes zijn ideaal om de laatste twijfel weg te nemen. Als de consument als het ware de beslissing heeft genomen om 'iets' te kopen, dan kan een kortingscode de consument over de streep halen om het bij JOU te kopen.
Mathijs  |   | 
15-09-2010
 | 
22:30 uur
Laten we nu maar eens gaan kijken wat de nieuwe regels voor kortingscodes ons gaan brengen. Ben erg benieuwd wat het gaat betekenen voor de websites die nu de ''klik hier'' structuur gebruiken..
Kortingscode Zalando  |   | 
31-05-2013
 | 
20:59 uur
De kortingscodes websites maken nu toch echt een opmars. Recentelijk is actiepagina overgenomen en de verwachting is dat de grote internationale kortingssites er ook mee gaan bemoeien!

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10