28 juni 2013 -
Klanten... u heeft er een haat-liefde relatie mee. Aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus waardevolste bezit. Maar aan de andere kant... zijn ze onvoorspelbaar, onredelijk en wispelturig stellen ze enorme eisen (die ook nog om de haverklap veranderen)
werken ze u en uw collega's regelmatig op de zenuwen
Hoe werkt het 'klantenbrein'?
Eigenlijk wilt u eens tussen de oren van de klant kijken: hoe denkt hij over u? Over uw concurrenten? En wellicht... over zichzelf? Dat zou toch geweldig zijn!
Samen op één podium: Jos Burgers en Jan van Setten
Daarom brengen we de twee grootste klantexperts van Nederland samen op één podium: Jos Burgers en Jan van Setten. Zij geven u verwarrend eenvoudige antwoorden op uw prangende vragen:
• Hoe beslist een klant echt?
• Waarom komt mijn boodschap (soms) anders over dan ik wil?
• Aan welke knoppen moet ik draaien om een klant voor me te winnen?
Waarschuwing!
Tijdens dit seminar worden de opvattingen die u had over uw klant stevig overhoop gehaald. Jan en Jos gooien heel wat knuppels in het hoenderhok. Daardoor gaat u met een nieuwe, frisse blik naar huis: uw klanten zullen weten dat u op dit seminar bent geweest!