zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Bedrijfsastrologie biedt `houvast` in onzekere tijd

25 mei 2010 - In tijden van economische tijden wenden managers zich in toenemende mate tot adviesbureaus, maar ook steeds vaker tot astrologen. Volgens trendwatcher Adjiedj Bakas is spiritualiteit hot, ook in het bedrijfsleven.

`Onzekerheid zorgt ervoor dat mensen meer gaan bidden en teruggrijpen naar iets hogers`, aldus Bakas. Bedrijfsastroloog Menno Noordervliet zegt coachingsgesprekken en teambuilding in zijn pakket te hebben. `Met behulp van de maan, de zon en de planeten help ik medewerkers te zoeken naar hun levensopdracht.`


Lees verder in Vaknieuws.

 
 Doorsturen   1 reactie  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Is spiritueel werven de toekomst?
 Spiritualiteit scoort
 Zeven gewoontes van slechte coaches
 Besluiteloosheid irriteert financiële marketeer mateloos
 
 
reacties
 
Theo Schreurs  |   | 
26-05-2010
 | 
07:28 uur
Napoleon had ook astrologen in dienst om de verloop van een veldslag te berekenen ... we weten allemaal hoe dat afgelopen is.

Ook andere ''grote wereldheersers'' hebben of hadden astrologen in dienst. Merlijn was de bekendste van alle.

Hierin moet je je oplossingen niet gaan zoeken ... maar ja, iedereen wilt een boterham verdienen.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10