zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Schreeuwerige reclame en Engels verjagen 50-plusser

16 juni 2011 - Senioren houden van websites die duidelijk, overzichtelijk en rustig qua uitstraling zijn, zonder bijvoorbeeld veel schreeuwerige reclame-uitingen. Dit laatste wordt namelijk door maar liefst 55 procent van alle respondenten genoemd als hun grootste ergernis bij het bezoeken van een website.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Senior professionals dromen van retail of publieke sector
 Oud werknemer is gevaar voor IT systemen
 Kennisbehoud ICT’ers is cruciaal
 50-plusser wil niet benaderd worden als 70-plusser
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10